-
Пес на ім'я Мані
12-4Рік видання: 2008 Обкладинка: ТвердаВ наявностіНезамінна книга у кожній сімейній бібліотеці. Вона цінна тим, що разом з нею ваша дитина навчиться фінансової грамотності, а це означає, що вона не стане вимагати придбати у магазині якусь непотрібну річ, вмітиме розпоряджатися кишеньковими грошима та знатиме ціну грошам.
As low as 250 грн -
Величні за власним вибором
12-4Рік видання: 2014 Обкладинка: М'якаВ наявностіКнига «Величні за своїм вибором. Невідомість, безлад та успіх - чому деякі процвітають усупереч усьому» спробує наблизитися до розуміння феномену виживання компаній у ненадійних водах бізнесового океану.
As low as 360 грн -
Від хорошого до величного
12-4Рік видання: 2022 Обкладинка: ТвердаВ наявностіКнига для широкого кола читачів, котрі цікавляться бізнесом, менеджментом і саморозвитком. Автор аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу.
As low as 360 грн -
Книга «Історія Walmart. Зроблено в Америці»
12-4Рік видання: 2020 Обкладинка: ТвердаВ наявностіНiчoгo cxoжoгo paнiшe нe тpaплялocя. Звичaйний пiдпpиємeць Ceм Вoлтoн вiдкpивaє в мaлeнькoму мicтeчку Aмepики пepший Walmart, дe пpoдaютьcя тoвapи зa нaйнижчими цiнaми i з пocтiйними знижкaми. Здaвaлocя б, типoвa aмepикaнcькa мpiя. Тa oт чepeз 23 poки вiн cтaє нaйбaгaтшoю людинoю Aмepики.
As low as 215 грн -
Продаючи невидиме
12-4Рік видання: 2018 Обкладинка: ТвердаНемає у наявностіЦя книжка — результат двадцятип’ятирічного досвіду роботи Беквіта з найвпливовішими та найуспішнішими бізнесменами світу, які продають… повітря. Саме так. Цей посібник — збірка ефективних порад у сфері маркетингу послуг.
-
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу.
12-4Рік видання: 2023 Обкладинка: ТвердаНемає у наявностіАвтор поставивши собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав'язувати язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом».
-
Основи маркетингу. Класичне видання.
12-4Рік видання: 2023 Обкладинка: М'якаНемає у наявностіУ книжці "Основи маркетингу. Класичне видання" подано загальну характеристику маркетингу як напряму господарської діяльності. У загальнодоступній формі викладено весь його комплекс і складові елементи, а також показано, як застосувати маркетинг у тій чи іншій конкретній ринковій ситуації.
-
Блокчейн революція
12-4Рік видання: 2019 Обкладинка: ТвердаНемає у наявностіЦя книга — перша спроба звести докупи знання про новітню блокчейн-технологію та зробити прогноз щодо її розвитку. Які сфери докорінно зміняться під впливом блокчейну і які професії безнадійно застаріють?
-
Національна система політичної економії
12-4Рік видання: 2021 Обкладинка: ТвердаНемає у наявностіЧи може економічна теорія допомогти бідним країнам збудувати потужну економіку? Фрідріх Ліст вважає, що вона зобов’язана це робити, інакше теорія не має сенсу.
-
Найбагатший чоловік у Вавилоні.
12-4Рік видання: 2017 Обкладинка: ТвердаНемає у наявностіЗмінилися часи, замість золотих монет з’явилися паперові купюри й картки для виплат, та незмінними залишаються закони грошей. Ще давні вавилоняни знали, як заробляти й примножувати статки. Так вони перетворили своє місто в найбагатше у світі.
Validate your login
Увійти
Створити новий обліковий запис