Автор поставивши собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав'язувати язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару? І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані: гучна антинаркотична кампанія лише збільшила споживання наркотиків Дебютна книжка молодого науковця, що досліджував складний соціальний феномен популярності, теж здобула немалу популярність: у 2013 році посіла друге місце у рейтингу бізнес-книг amazon.com. «Заразливий» ставши бестселером і за версією New York Times і Wall Street Journal. Книжка перекладена 25 мовами.
Поділіться з нами враженнями
Validate your login
Увійти
Створити новий обліковий запис