Заразливий. Психологія вірусного маркетингу.

Йона Берґер
Немає у наявності
Тільки %1 залишилося
SKU
85
12-4
5.0
Обкладинка:
Тверда
Формат, мм:
140х210
Мова:
Українська
Кількість сторінок:
200
Оригінінальна назва:
Contagious: Why Things Catch On by Jonah Berger
Рік видання:
2023
Видавництво:
Наш Формат

Автор поставивши собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав'язувати язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару? І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані: гучна антинаркотична кампанія лише збільшила споживання наркотиків Дебютна книжка молодого науковця, що досліджував складний соціальний феномен популярності, теж здобула немалу популярність: у 2013 році посіла друге місце у рейтингу бізнес-книг amazon.com. «Заразливий» ставши бестселером і за версією New York Times і Wall Street Journal. Книжка перекладена 25 мовами.

Відгуки

Поділіться з нами враженнями

Write Your Own Review
Написати відгук

Читачі найчастіше обирають

Copyright © 2022-2024 | Книжковий інтернет-магазин 12-4.